Пн-Пт 09:30 — 17:30

"BAS Управління торгівлею" – сучасний інструмент для підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства. Рішення дозволяє:

  • збільшити продуктивність праці всіх служб торгового підприємства
  • працювати з оперативною інформацією, яка відображає поточний стан підприємства
  • швидко і в зручній формі отримувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях

Продукт автоматизує такі задачі:

  • планування та план-фактний аналіз продажів, закупівель, збирання (розбирання)
  • управління продажами, поставками, складськими запасами
  • управління відносинами з постачальниками та замовниками
  • управління замовленнями
  • самообслуговування клієнтів через web
  • робота торгових представників
  • обробка претензій
  • управління грошовими коштами
  • облік і аналіз комерційних витрат
  • управління взаєморозрахунками
  • аналіз цін і управління ціновою політикою
  • інтеграція з торговим обладнанням
  • аналітична звітність з торгової діяльності
  • спільна робота з "BAS Роздрібна торгівля" та "BAS Бухгалтерія"

Планування

Програма дозволяє планувати обсяги продажів і закупівель у кількісних і сумових показниках, обсяги збирання (розбирання) у кількісних показниках, а також виконувати асортиментне планування продажів.

Планування продажів

Прогнозування продажів може виконуватися в розрізі окремих складів або в розрізі форматів магазинів (складів), в розрізі менеджерів, клієнтів, або окремих угод з клієнтами. План продажів фіксується на певний період часу із заданою періодичністю плану: тиждень, декада, місяць тощо. Програма надає звіти для план-фактного аналізу виконання планів усіх видів.

Асортиментне планування продажів

Асортиментне планування продажів надає такі можливості:

  • планування продажів у розрізі товарних категорій
  • планування продажів у розрізі форматів магазинів і номенклатури
  • деталізація загального плану продажів за категоріями до номенклатури із застосуванням коефіцієнтів розбиття
  • управління колекціями товарів
  • заповнення планів продажів і закупівель за асортиментом
  • використання середньої ціни продажу

Планування закупівель

Планування можна здійснювати з різним ступенем деталізації. Під час планування можуть використовуватися джерела даних:

  • планові і фактичні обсяги закупівель і продажів
  • обсяги замовлень
  • товарні залишки та інші джерела

Також передбачена можливість планування збирання (розбирання) у кількісних показниках. Є можливість формування замовлень постачальнику на підставі планів закупівлі та планів збирання, а також формування замовлень на збирання (розбирання) на підставі планів складання збирання (розбирання).

Визначення правил продажу

  • Умови роботи з клієнтами
  • Встановлення цін
  • Умови за знижками (націнками)

Застосування для управління продажами в дистрибуції, проектними продажами, крупно і дрібнооптовою торгівлею

  • Автоматизація бізнес-процесу продажу
  • Комерційні пропозиції
  • Управління замовленнями клієнтів
  • Самообслуговування клієнтів
  • Автоматизація продажів групи торгових компаній/холдингу
  • Управління торговими представниками
  • Застосування для управління продажами в роздрібній мережі
  • Інтеграція зі спеціалізованим рішенням, встановленим у магазинах
  • Продажі в магазині, автоматизованому за допомогою "BAS Управління торгівлею"
  • Продажі в неавтоматизованих (віддалених) точках

Управління запасами

  • Спрощене підтримання запасів на складі
  • Розширене підтримання запасів на складі
  • Забезпечення поточних замовлень на відвантаження
  • Забезпечення потреб за плановими закупівлями

Управління закупівлями

  • Реєстрація інформації по постачальникам
  • Умови закупівель
  • Варіанти приймання товарів від постачальників
  • Оформлення замовлень постачальникам
  • Оформлення поставок товарів від постачальника

Управління складом

  • Надходження товарів
  • Відвантаження товарів зі складу
  • Інвентаризація товарів
  • Інший рух товарів
  • Серійний облік товарів

Фінанси

  • Планування руху грошових коштів
  • Визначення фінансового результату
  • Контроль і аналіз діяльності підприємства
  • Облік кредитів і депозитів

Регламентований облік згідно з українським законодавством

Спільна робота з бухгалтерськими програмами

Прикладні рішення "BAS Управління торгівлею" і "BAS Бухгалтерія" можна використовувати для роботи в спільному режимі. Одночасне використання двох програм надає:

  • Підвищення ефективності управління торговим підприємством
  • Консолідацію даних управлінського та бухгалтерського обліку
  • Наявність в конфігурації "BAS Управління торгівлею" всіх даних, необхідних для управління торговим підприємством
  • Наявність в конфігурації "BAS Бухгалтерія" всіх даних, необхідних для регламентованого обліку та складання звітності
  • Можливість роботи співробітників в звичному для себе середовищі:

    • бухгалтера працюють в конфігурації "BAS Бухгалтерія"
    • менеджери працюють в конфігурації "BAS Управління торгівлею"

Обмін даними між конфігураціями проводиться на рівні документів та довідкової інформації.

 

Для отримання додаткової інформації, просимо звертатися до відділу продажів, або заповнити форму нижче та отримати БЕЗКОШТОВНУ демонстрацію програми.