FREDO швидка звітність & електронний документообіг

Логотип Fredo



   Компанія «ФРЕДО» займається розробкою, розвитком та підтримкою спеціалізованих сервісів:

  • «ЗВІТ» — здача електронної звітності до контролюючих органів, реєстрація ПН/РК в ЄРПН, електронне адміністрування ПДВ, обмін ПН/РК та первинними документами між контрагентами;
  • «ДокМен» — обмін будь-якими електронними документами між контрагентами

«ФРЕДО» інтегрує сервіси «ЗВІТ» та «ДокМен» в типові конфігурації облікових систем (BAS ERP, UA-Бюджет, 1С:Підприємство), що дозволяє користувачам облікових систем здавати звітність, адмініструвати ПДВ, обмінюватись первинними документами безпосередньо з своїх конфігурацій, не використовуючи при цьому транзитні файли, обробки, тощо.


Сервіс FREDO Звіт надає такі можливості:

  • шифрування та підпис документів електронним цифровим підписом (ЕЦП);
  • формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»;
  • перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;
  • дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;
  • реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;
  • обмін податковими документами між контрагентами;
  • отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
  • пакетна обробка документів.