buttom_consult.gif

BAS Бухгалтерія КОРП

"BAS Бухгалтерія КОРП" призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності, в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: гуртову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво і т. д. Бухгалтерський і податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.

 

Ключові відмінності "BAS Бухгалтерії КОРП"

 

Нижче в таблиці наведено ключові відмінності функціональності "BAS Бухгалтерія КОРП" в порівнянні з "BAS Бухгалтерія ПРОФ".

 

Порівняння функціональності "BAS Бухгалтерія КОРП" та "BAS Бухгалтерія ПРОФ"

  Функціональність BAS Бухгалтерія ПРОФ BAS Бухгалтерія КОРП

Кадровий облік

  Накази про прийом, переведення, звільнення
  Ведення штатного розкладу, розрахунок планового ФОП
  Облік використання відпусток
  Облік стажу, зокрема спеціального стажу, військовий облік
  Облік робочого часу            

Розрахунок заробітної плати

  Оплата за окладом, індексація, прості доплати   
  Розрахунок та облік податків та внесків
  Оплата за середнім заробітком (лікарняні, відпустки тощо)
  Оплата роботи за договорами ЦПХ
  Складні формули розрахунку, відрядний заробіток, понаднормові, оплата за роботу вночі, нарахування в натуральній формі тощо              
  Розрахунок утримань (аліменти, виконавчі листи тощо)                
  Облік розрахунків з ФСС                

Загальні можливості

  Регламентована звітність    
  Облік кадрів і розрахунок зарплати в зовнішній програмі й завантаження проводок за результатами розрахунку    
  Спрощений режим (без зберігання історії кадрових змін)
  Обмеження доступу користувачів до зарплатних даних та розподіл прав між кадровиком і розраховувачем

Облік товарно-матеріальних цінностей

 

Облік товарів, матеріалів і готової продукції реалізовано згідно П(С)БО 9 "Запаси" і методичних вказівок з його застосування. Підтримуються такі способи оцінки матеріально-виробничих запасів під час їхнього вибуття:

 

  • за середньою собівартістю
  • за собівартістю перших за часом придбання матеріально-виробничих запасів (спосіб FIFO)
  • за ціною продажу із застосуванням середнього відсотка націнки (для роздрібної торгівлі)

 

Для підтримки способів оцінки FIFO на рахунках обліку матеріально-виробничих запасів ведеться партіонний облік. Різні способи оцінки можуть застосовуватися незалежно для кожної організації.

 

Ведення обліку діяльності кількох організацій

 

За допомогою "BAS Бухгалтерії КОРП" можна вести бухгалтерський та податковий облік господарської діяльності кількох організацій. Облік для кожної організації можна вести в окремій інформаційній базі. Водночас "BAS Бухгалтерія КОРП" надає можливість ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох організацій у загальній інформаційній базі (в цьому випадку в ролі окремих організацій можуть виступати фізичні особи – підприємці). Це зручно, якщо їх господарська діяльність тісно пов'язана між собою: можна використовувати загальні списки товарів, контрагентів (ділових партнерів), співробітників, складів (місць зберігання) тощо, а обов'язкову звітність формувати окремо.

 

За замовчуванням, в документах не відображається поле "Організація". Якщо в довідник "Організації" внести понад одну організацію, то поле автоматично з’явиться в усіх документах.

 

Складський облік

 

За складами можна вести кількісний або кількісно-сумовий облік. У першому випадку оцінка товарів і матеріалів для цілей бухгалтерського обліку не залежить від того, з якого складу вони отримані. Складський облік можна відключити, якщо у ньому немає необхідності.

 

В "BAS Бухгалтерії КОРП" реєструються дані інвентаризації, які автоматично звіряються з даними обліку. На підставі інвентаризації виявляються надлишки і списуються недостачі.

 

Для кожного склада може бути визначено матеріально відповідальну особу. Водночас для одного складу може бути призначено одну відповідальну особу. Історія призначення відповідальних осіб зберігається. Інвентаризацію запасів можна зробити як за складом, так і за матеріально відповідальною особою.

 

Облік торговельних операцій

 

Автоматизовано облік операцій надходження та реалізації товарів і послуг. Під час продажу товарів виписуються рахунки на оплату, оформляються накладні та податкові накладні. Всі операції з гуртової торгівлі враховуються у розрізі договорів з покупцями і постачальниками.

 

Для роздрібної торгівлі підтримується як оперативне відображення роздрібної реалізації, так і відображення продажів за результатами інвентаризації. Товари в роздрібі можуть враховуватися за цінами покупки або продажу. Нараховується акцизний податок з реалізації підприємствами роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

 

Автоматизовано відображення повернень товарів від покупця і постачальнику.

 

В "BAS Бухгалтерії КОРП" підтримується використання декількох типів цін, наприклад: "гуртова", "дрібногуртова", "роздрібна", "закупівельна" та інші. Це спрощує відображення операцій надходження і реалізації.

 

Облік комісійної торгівлі

 

Автоматизовано облік комісійної торгівлі як щодо товарів, узятих на комісію (у комітента), так і переданих для подальшої реалізації (комісіонеру). Підтримується відображення операцій з передачі товарів на субкомісію. Під час формування звіту комітенту або реєстрації звіту комісіонера можна відразу зробити розрахунок і відобразити утримання комісійної винагороди

 

Облік операцій з тарою

 

Автоматизовані операції з обліку зворотної багатооборотної тари. Враховано специфіку оподатковування таких операцій і розрахунків з постачальниками і покупцями.

 

Облік банківських та касових операцій

Реалізовано облік руху готівкових та безготівкових коштів і валютних операцій. Підтримується введення і друк платіжних доручень, прибуткових та видаткових касових ордерів. Автоматизовані операції розрахунків з постачальниками, покупцями та підзвітними особами, внесення готівки на банківський рахунок й отримання готівки за грошовим чеком, придбання і продаж іноземної валюти, виплати (перерахування) заробітної плати, перерахування податків і внесків із заробітної плати. Під час відображення операцій суми платежів автоматично розбиваються на аванс і оплату. На підставі касових документів формується касова книга встановленого зразка.

 

Облік розрахунків з контрагентами

 

Облік розрахунків з постачальниками і покупцями можна вести в гривнях і іноземній валюті. Курсові різниці з кожної операції розраховуються автоматично. Розрахунки з контрагентами можна вести за договором у цілому або із вказівкою конкретних документів розрахунків. Спосіб ведення розрахунків визначається окремо для кожного договору.

 

Облік основних засобів, нематеріальних та малоцінних активів

Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів ведеться відповідно до П(С)БО 7 "Основні засоби", П(С)БО 8 "Нематеріальні активи", П(С)БО 9 "Запаси".

 

Для основних засобів і нематеріальних активів автоматизовані такі основні операції, як: надходження, прийняття до обліку, нарахування амортизації, модернізація, передача, списання, інвентаризація, переоцінка (для основних засобів). Можливий розподіл сум нарахованої амортизації за місяць між кількома рахунками або об'єктами аналітичного обліку. Для основних засобів, що використовуються сезонно, можливе застосування графіків нарахування амортизації.

 

Для малоцінних активів автоматизовані операції передачі до експлуатації і списання з експлуатації.

 

Облік виробництва

Автоматизовані розрахунок собівартості продукції і послуг, що випускаються основним і допоміжним виробництвом, облік переробки давальницької сировини. Протягом місяця облік випущеної готової продукції ведеться за плановою собівартістю. Наприкінці місяця розраховується фактична собівартість випущеної продукції і наданих послуг.

 

Облік заробітної плати та кадровий облік

В програмі BAS Бухгалтерія КОРП підсистема призначена для організації роботи служб компанії, зайнятих управлінням людськими ресурсами, комплексної автоматизації процесів, що забезпечують підтримку кадрової політики підприємства з урахуванням всіх вимог чинного законодавства. Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються наступні можливості:

  • робота з персональними даними співробітників
  • облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності
  • організація роботи зі штатним розкладом
  • робота з договорами підряду
  • облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів
  • розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (у тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів
  • використання показників ефективності діяльності організації і безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю
  • розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами
  • нарахування інших доходів, не пов'язаних з оплатою праці та доходів у натуральній формі
  • проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках
  • аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності
  • отримання уніфікованих звітних форм
  • обчислення регламентованих законодавством податків та відрахувань до фонду оплати праці
  • формування регламентованої звітності із заробітної плати, як зведеної, так і персоніфікованої

Підтримка різних схем оподаткування

 

В "BAS Бухгалтерії КОРП" підтримуються такі схеми оподаткування:

 

  • податок на прибуток і податок на додану вартість
  • податок на прибуток без податку на додану вартість
  • єдиний податок і податок на додану вартість
  • єдиний податок без податку на додану вартість
  • єдиний податок для суб'єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб

Облік ПДВ

 

"BAS Бухгалтерія КОРП" дозволяє формувати і реєструвати всі необхідні податкові документи: податкові накладні, додатки до них.

 

У конфігурації реалізовано дві методики розрахунку податкової бази ("першої події") з ПДВ: оперативний розрахунок при проведенні документів і відкладене визначення податкових зобов'язань/кредиту в кінці періоду.

 

Для контролю коректності податкового кредиту, показаного при надходженні, ведеться облік запасів в розрізі податкових призначень їх придбання.

 

Податковий облік з податку на прибуток

 

Податковий облік ведеться у відповідності з розділом 3 ПКУ.

 

Поряд з бухгалтерським обліком доходів і витрат ведеться облік різниць, що коригують фінансовий результат. З метою нарахування різниць, пов'язаних з амортизацією необоротних активів (ст. 138 ПКУ), ведеться паралельний облік ОЗ і НМА для цілей бухгалтерського і податкового обліку.

 

За даними податкового обліку автоматично формується "Декларація з податку на прибуток".

 

Єдиний податок

 

"BAS Бухгалтерія КОРП" підтримує облік за спрощеною системою оподаткування.

 

Програма дозволяє реєструвати доходи і витрати (за необхідності) юридичних і фізичних осіб – платників єдиного податку.

 

Автоматично формуються "Книга обліку доходів (доходів і витрат) для фізичних осіб – суб'єктів підприємницької діяльності", а також Декларації платників Єдиного податку – юридичних та фізичних осіб.

 

Завершальні операції періоду

 

Автоматизовані регламентні операції, що виконуються по закінченні періоду, у тому числі переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, визначення фінансових результатів і інші.

 

До складу "BAS Бухгалтерії КОРП" входить набір довідок-розрахунків, що відображають розрахунки, пов'язані з проведенням регламентних операцій по закриттю місяця: "Розподіл непрямих витрат", "Переоцінка валютних коштів" та інші.

 

Стандартні бухгалтерські звіти

"BAS Бухгалтерія КОРП" надає користувачеві набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані залишків, оборотів рахунків і проводок у найрізноманітніших розрізах. Серед них оборотно-сальдова відомість, шахова відомість, оборотно-сальдова відомість по рахунку, обороти рахунку, картка рахунку, аналіз рахунку, аналіз субконто, обороти між субконто, зведені проводки, головна книга, діаграма.

 

Експрес-перевірка обліку

Експрес-перевірка ведення обліку допомагає користувачеві в будь-який момент отримати зведену і деталізовану інформацію про коректність даних. Всі перевірки об'єднані в групи:

 

  • положення облікової політики
  • аналіз стану бухгалтерського обліку
  • операції по касі
  • облік ПДВ
  • облік виробничих операцій
  • визначення фінансових результатів

 

Звіт про результати експрес-перевірки супроводжується коментарями до кожної виконаної перевірки, які містять:

 

  • предмет контролю
  • результат перевірки
  • можливі причини помилок
  • рекомендації щодо усунення помилок

 

Регламентована звітність

В "BAS Бухгалтерію" включено обов'язкові (регламентовані) звіти, призначені для подання власникам організації і контролюючим державним органам, включаючи форми бухгалтерської звітності, податкові декларації, звіти для органів статистики і державних фондів.

 

Регламентована звітність, що подається в податкові органи, може бути автоматично експортована у формат, затверджений державним органом, який реалізує податкову політику (у файли з розширенням XML). Так звані "схеми" (файли з розширенням *.xsd), за якими відбуваються формування файлів XML з даними звітів, поставляються і оновлюються разом з набором регламентованої звітності.

 

Конфігурація інтегрована з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт". Сервіс "FREDO Звіт" надає можливість безпосередньо з конфігурації:

 

  • сформувати регламентовану звітність у різні державні органи
  • перевірити заповнення (за допомогою вбудованих камеральних перевірок) і роздрукувати документи
  • зашифрувати і підписати електронним цифровим підписом
  • надіслати звіти до контролюючих органів і отримати квитанцію про доставку звіту за призначенням
  • зберегти на електронних носіях
  • отримувати розшифровку показників звітів "FREDO Звіт" у конфігурації

 

Користувачі можуть самостійно вибрати варіант використання підсистеми регламентованої звітності: традиційна підсистема або сервіс "FREDO Звіт".

 

Тісна інтеграція сервісу "FREDO Звіт" з типовими конфігураціями дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту, а також отримувати розшифровки сум показників звітів сервісу "FREDO Звіт" у програмі.

 

Сервісні можливості

Програма також включає наступні сервісні можливості:

 

  • повнотекстовий пошук даних – пошук довільного тексту по усіх об'єктах конфігурації (документам, довідникам і т. д.)
  • завантаження курсу валют з Інтернету
  • завантаження класифікаторів
  • та інші

 

Пошук даних

 

У конфігурації реалізований повнотекстовий пошук за даними інформаційної бази. Пошук можна вести за декількома словами, з використанням пошукових операторів або по точній фразі.

 

Управління доступом до облікових даних

Реалізована можливість вводити обмеження на доступ до облікових даних окремих організацій (юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців). Користувач з обмеженими правами доступу не має можливості не лише будь-яким чином змінити, але навіть переглянути закриті для нього дані.

 

Функціональні опції

Програма дозволяє гнучке налаштування інтерфейсу програми під потреби користувача за допомогою функціональних опцій, що вмикаються користувачем:

 

  • ведення обліку розрахунків у валюті
  • ведення обліку зворотної тари
  • ведення обліку бланків суворого обліку
  • ведення діяльності за договорами комісії
  • ведення роздрібної торгівлі
  • ведення виробничої діяльності

 

Відключення функціональної опції призводить до виключення з інтерфейсу документів (закладок і реквізитів документів), звітів, довідників, пов'язаних з опцією. В інтерфейсі залишаються тільки значущі для користувача поля. Це значно розвантажує інтерфейс і покращує комфортність роботи. У разі подальшого увімкнення функціональної опції документи, довідники та звіти повертаються до інтерфейсу.

 

Робота з розподіленими інформаційними базами

 

В конфігурацію включені плани обміну для розподілених інформаційних баз.

 

Інтернет-підтримка користувачів

 

Користувачі програми можуть безпосередньо при роботі з програмою готувати і відправляти думки про використання програми, звернення у відділ технічної підтримки, а також отримувати і переглядати відповіді відділу технічної підтримки.

Автоматичне оновлення конфігурації

 

У конфігурацію включений помічник оновлення конфігурації, який дозволяє отримати інформацію про останні оновлення, розміщені на сайті підтримки користувачів в мережі Інтернет, і автоматично встановити виявлені оновлення. Якщо файл оновлення вже отриманий, то помічник дозволяє провести оновлення з використанням файлу постачання оновлення (*.cfu) або файлу постачання конфігурації (*.cf) з будь-якого локального або мережевого каталогу.

 

 

Для отримання додаткової інформації, просимо звертатися до відділу продажів, або заповнити форму нижче та отримати БЕЗКОШТОВНУ демонстрацію програми.

 

Замовити Дзвінок