Пн-Пт 09:30 — 17:30

Зарплата та управління персоналом

 

Функціональні можливості

Програма "Зарплата та управління персоналом" це потужний інструмент для реалізації кадрової політики підприємства, а також автоматизації різних служб підприємства, від служби управління персоналом і лінійних керівників до працівників бухгалтерії, по наступних напрямках:

 

  • планування потреб в персоналі;
  • забезпечення бізнесу кадрами;
  • управління компетенціями та атестація працівників;
  • управління навчанням персоналу;
  • управління фінансовою мотивацією персоналу;
  • ефективне планування зайнятості персоналу;
  • облік кадрів і аналіз кадрового складу; трудові відносини, зокрема, кадрове діловодство;
  • розрахунок заробітної плати персоналу;
  • управління грошовими розрахунками з персоналом, зокрема, депонування;розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці;
  • відображення нарахованої зарплати і податків у витратах підприємства.

 

У конфігурації особлива увага приділяється автоматизації управлінської діяльності менеджерів з персоналу. Зокрема, конфігурація містить наступні інструменти, що дозволяють вирішувати основні завдання, з якими стикаються при плануванні як менеджери з персоналу, так і керівники різних рівнів:

 

  • інструмент підбору кадрів, що дозволяє здійснити всю процедуру підбору кадрів, серед іншого, ведення переписки з кандидатами по електронній пошті;
  • інструмент з планування відпусток працівників;
  • інструментарій управління компетенціями та проведення атестацій;
  • інструментарій управління навчанням працівників;інструмент розробки схем мотивації працівників.

Ведення обліку діяльності декількох організацій

 

За допомогою прикладного рішення можна вести кадрову управлінську й облікову діяльність декількох організацій, причому в ролі окремих організацій можуть виступати як юридичні особи, так і індивідуальні фізичні особи – підприємці (ФОП).

 

Планування потреб у кадрах

За допомогою звітів про стан кадрового плану можна одержати оцінку ефективності робіт з набору співробітників, кількість вакантних робочих місць.

 

Автоматизація підбору персоналу

Підсистема підбору персоналу призначена для документування та автоматизації процесу підбору та оцінки кандидатів. Підсистема забезпечує зберігання особистих даних про кандидатів, як про фізичних осіб; зберігання матеріалів, що використовуються в процесі роботи з кандидатом, від резюме і до результатів анкетування; підготовку зустрічей з кандидатами і реєстрацію прийнятих рішень аж до прийняття на роботу. Основний інструмент системи - автоматизоване робоче місце менеджера з персоналу, за допомогою якого можна здійснювати всі етапи робіт щодо заповнення вакантних робочих місць.

 

Управління навчанням персоналу

Підсистема навчання персоналу дозволяє планувати навчання співробітників на внутрішніх і зовнішніх курсах навчання Зберігати структуру курсів, список компетенцій, які можуть бути підвищені завдяки курсу. Фіксація факту проходження курсів і механізм проведення атестацій дозволяє контролювати ефективність навчальних заходів.

 

Управління компетенціями

Для управління компетенціями програма забезпечує оцінку персоналу, серед іншого, контроль результатів і якості оцінки. На підставі оцінки працівника (атестації) приймаються ключові кадрові рішення: прийом на роботу, ротації, зміна оплати праці, звільнення.

 

Управління фінансовою мотивацією працівників

Програма дозволяє розробляти й застосовувати схеми фінансової мотивації працівників з використанням різних показників ефективності діяльності (KPI) як окремого працівника, так і підприємства в цілому. При розробці схем мотивації може бути використана довільна кількість видів нарахувань, при цьому є можливість конструювати сам алгоритм розрахунку нарахування.

 

Планування зайнятості персоналу

Прикладне рішення дозволяє вирішити одну з основних завдань планування використання робочого часу - планувати проведення заходів та участь працівників у внутрішніх і зовнішніх заходах підприємства, а також призначати наради й зустрічі працівників підприємства.

 

Планування чергових відпусток працівників підприємства здійснюється на підставі плану важливих заходів підприємства на рік і розкладу участі в них співробітників підприємства, при цьому враховуються побажання працівників і їх керівників. Формується графік відпусток співробітників підприємства і перелік запланованих відпусток. Для затвердження графіка відпусток у програмі використовується система затвердження прийнятих рішень.

 

Облік кадрів і аналіз кадрового складу

Зарплата та управління персоналом передбачає зберігання не тільки особистих даних працівників підприємства, але й службової інформації. До останньої належать: підрозділ, де значиться працівник, його посада, службові телефони й інша контактна інформація. Реєструється і просування працівника на підприємстві: прийом на роботу, службові переміщення, відпустки та відрядження аж до звільнення.

 

Для зручної роботи кадровіка основні функції кадрового обліку зведено в форму робочого стола з кадрового обліку.

Прикладне рішення підтримує ведення військового обліку. У програмі формуються всі необхідні відомості для подання у військкомати.

 

Трудові відносини, кадрове діловодство

Зарплата та управління персоналом підтримує ведення штатного розкладу організацій з можливістю зазначення різних видів тарифних ставок, довільної кількості надбавок, додаткової інформації про штатні одиниці. За штатним розкладом формується вся необхідна звітність.У програмі автоматизовано кадрове діловодство, включно із заповненням уніфікованих друкованих форм.

 

На підставі кадрових даних будується уніфікована форма П-2 "Особова картка".

Відповідно до затвердженого графіка відпусток формуються накази про надання відпустки працівникам (форма П-3). Ведеться облік використання відпусток. Є можливість відображати відпустки різних видів, у тому числі по вагітності та пологах, по догляду за дитиною, додаткову щорічну відпустку, додаткову відпустку на дітей, чорнобильську відпустку, навчальну відпустку, відпустку за свій рахунок тощо. Передбачені звіти для аналізу використання відпусток.

 

Ведеться облік заохочень та стягнень. На підставі документа може бути запроваджено нарахування премії або іншого разового нарахування або утримання.

 

Заплановані відрядження працівників реєструються в програмі, при цьому підготовляються накази про направлення працівників у відрядження, заповнюються посвідчення (уніфікована форма).

 

Розрахунок і облік заробітної плати

Для розрахунку та обліку заробітної плати в програмі автоматизована діяльність як менеджерів, які приймають рішення по розмір заробітної плати персоналу, так і бухгалтерів – розраховувачів заробітної плати. Автоматизовані:

 

  • розробка схем мотивації працівників;
  • розрахунок заробітної плати, що залежить від виробітку;
  • розрахунок широкого кола нарахувань — від оплати по окладу до оплати лікарняних і відпусток по середньому заробітку.

 

Зарплата та управління персоналом забезпечує ведення взаєморозрахунків з працівниками підприємства, а також облік витрат на оплату праці у складі собівартості продукції та послуг. Автоматизовано весь комплекс розрахунків з персоналом, починаючи від введення документів про фактичний виробіток, оплати лікарняних листів і відпусток, аж до формування документів на виплату зарплати, міжрозрахункових виплат та депонування , а також звітності в державні наглядові органи.

 

З метою забезпечення роботи на підприємствах з великою кількістю працівників основні розрахункові документи забезпечені засобами автоматичного заповнення й розрахунку. Наприклад, автоматичне заповнення табличних частин документів на перерахування внесків, табличних частин розрахунку заробітної плати. Автоматизовано процес виправлення помилок розрахункових документів минулого періоду. У разі введення виправлення система автоматично сторнує невірні записи минулого періоду.

 

Передбачено автоматичне заповнення довідки про доходи співробітника в різних формах для надання в різні організації, наприклад для розрахунку пенсії, отримання субсидії або кредиту.

 

Крім проведення масових розрахунків заробітної плати Зарплата та управління персоналом підготовляє всі необхідні уніфіковані форми обліку праці і заробітної плати та інші необхідні звіти.

 

Є "Звід відрахувань до фондів" з докладною інформацією по розрахованих відрахуваннях, ставках і базах, за якими вони були розраховані.

 

Обчислення регламентованих податків

Зарплата та управління персоналом забезпечує вирахування регламентованих законодавством податків і зборів: єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податку на доходи фізичних осіб та військового збору.

 

Система побудови звітів дозволяє виконувати аналіз інформації про податки і збори в різних розрізах, наприклад аналіз сукупного доходу працівників у розрізі видів доходу, суми утриманого ПДФО та суми перерахованого до бюджету за будь-який період.

 

Гнучка реалізація обліку нарахованої зарплати і податків дозволяє довільним чином налаштувати порядок відображення цих сум у витратах підприємства, і автоматично передати ці дані в програму "Бухгалтерія". Для контролю відображення зарплати в регламентованому обліку можна скористатися звітом "Віддзеркалення зарплати в регламентованому обліку".

 

В прикладному рішенні підтримується обмін данніми з "БАС Бухгалтерією".

 

Регламентована звітність

За результатами обліку доходів, сум обчислених податків і внесків формується регламентована звітність з ПДФО, ЄСВ, звітність до ФСС, звітність до органів статистики. Прикладне рішення інтегровано з сервісом здачі електронної звітності "Fredo Звіт"

 

Сервісні можливості

Зарплата та управління персоналом також містить наступні сервісні можливості:

 

  • Робота з розподіленими інформаційними базами;
  • Повнотекстовий пошук даних — пошук довільного тексту по всіх об'єктах конфігурації (документах, довідниках тощо). Пошук виконується з урахуванням морфології російської, української та англійської мов;
  • Завантаження курсу валют з Інтернету;
  • Підготовка листа у відділ технічної підтримки;
  • Вбудований поштовий клієнт;
  • Автоматична перевірка і встановлення оновлень Зарплата та управління персоналом через Інтернет;
  • Механізм завдань користувача. Завдання користувача можуть створюватися автоматично регламентним завданням.

 

Для спрощення початку роботи з прикладним рішенням в комплект поставки включено стартовий помічник. Стартовий помічник автоматизує:

 

  • створення користувачів;
  • перенесення даних;
  • налаштування організації;
  • заповнення виробничого календаря і шаблонних графіків роботи персоналу.

 

Версії:

 

  • ПРОФ (8400 грн.);
  • Базова (2240 грн.).

 

Базова версія має декілька обмежень у порівнянні з наведеними нижче функціональними можливостями ПРОФ версії.

 

Придбання

ПРОФ версія конфігурації включена до складу наступних продуктів::

 

  • Зарплата и Управління Персоналом;
  • Комплект прикладних рішень на 5 користувачів.

 

Для програмних продуктів системи "1С:Підприємство 8" передбачено обслуговування по лінії Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

 

Інтернет-підтримка зареєстрованих користувачів версії ПРОФ.

 

Базова версія конфігурації включена до складу наступних продуктів:

 

  • Зарплата и Управління Персоналом. Базова версія

 


"Зарплата и Управління Персоналом. Базова версія" має ряд обмежень :

  • не підтримується ведення бухгалтерського і податкового обліку господарської діяльності декількох організацій в одній інформаційній базі

  • одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач

  • не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення

  • не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті

  • не підтримується робота розподілених інформаційних баз

  • не підтримується СОМ-з'єднання і Automation-сервер

Для отримання додаткової інформації, просимо звертатися до відділу продажів, або заповнити форму нижче та отримати БЕЗКОШТОВНУ демонстрацію програми.