Пн-Пт 09:30 — 17:30

ТОП-10 вопросов применения электронных документов в бухгалтерском и налоговом учете

30 сентября 2020г.Длительность - 1 час Целевая аудитория:Главный Бухгалтер, Бухгалтер,.Аудитор Количество мест ограничено

Лекторы

Программа

Волянюк

  Волянюк Инна Анатольевна

  1. Який документ є електронним?
  2. Як підписувати електронний документ?
  3. Чи встановлені спеціальні вимоги до підпису для окремих бухгалтерських електронних документів?
  4. Які вимоги встановлені для форми і змісту електронних первинних документів?
  5. Як впливає кваліфікована електронна відмітка часу на використання електронного первинного документа?
  6. Якою датою слід робити записи в бухгалтерському обліку на підставі електронних первинних документів?
  7. Як визначити дату виникнення податкових зобов’язань з ПДВ, якщо перша подія – надання послуги, оформлена актом в електронній формі?
  8. Як виправляти помилки в електронних документах?
  9. Які повинні бути обов'язкові дії суб'єкта господарювання, який вирішив впровадити у себе електронний документообіг?
  10. Які вимоги податкового законодавства до підтвердження здійснених операцій електронними документами?

  • 1 час - видео-запись вебинара



Стоимость видео-записи вебинара:

199грн. Без НДС

включает запись + материал автора




Регистрация

АДРЕС:Харьков, ул. Полтавский шлях, д. 14