Бітрікс24 — портал + CRM

bus_box_big_ua.png
Ми продаємо ліцензії, встановлюємо і налаштовуємо Бітрікс24 Корпоративний портал + CRM

Сучасній компанії необхідно працювати ефективно, як всередині так і зовні. Ефективність на внутрішній стороні передбачає якісне управління співробітниками, документами, завданнями, комунікаціями, а на зовнішній - кероване залучення і якісне обслуговування клієнтів. Для всіх ці задач ми представляємо продукт Бітрікс24, який виконує роль "Еко-системи" для сучасної компанії будь-якого розміру і профілю. Бітрікс24 пропонується в 2х версіях:

Хмарна версія - оптимальна для небоольшіх компаній і швидкого старту. Не вимагає сервера. Щоб почати роботу в «CRM», досить зареєструвати свій «Бітрікс24».
Коробкова версія - на власному сервері, з можливостями доробок і підвищеною безпекою

Заказать Битрикс24 Сравнить тарифные планы


Задачи корпоративного портала


  • Коммуникации сотрудников: внутренние сообщения, телефония, видео конференц-связь
  • Внутреннее информационное пространство Компании. Новости, Файлы, Блоги и др.
  • Управление персоналом, орг.структурой, телефонными справочниками, отпусками
  • Управление документами и их версиями включая безопасное разграничение доступа
  • Управление задачами и проектами, статусами и отчетами, учет рабочего времени
  • Обучение и сертификация сотрудников, накопление и обмен знаниями
  • Автоматизация бизнес-процессов компании, регулярные операции и электронные заявки
  • Мобильные приложения для объединения удаленных сотрудников
  • Интеграция с 1С:Підприємство / Microsoft Outlook, классический Office и Office 365, Google Docs и Calendars, Apple Mail и Calendars
  • CRM — привлечение клиентов и обслуживание продаж, об этом немного ниже

Завдання CRM-системи


  • Управління залучення нових клієнтів

    • База контактів і компаній з розмежуванням прав доступу
    • Контроль роботи відділів продажів в розрізі менеджерів і підрозділів, статусів і сум
    • Робочі інструменти менеджера "на кожен день", список справ, планування і авто-нагадування
    • Ведення "Лидов" - потенційних можливостей, і їх "конвертація" в операції
    • Ведення угод і їх статусів, контроль успішного укладення та "застрявання" угод
    • Складання та відправка комерційних пропозицій і рахунків, ведення їх статусів
    • Детальна аналітика за допомогою всебічних звітів

  • Управління обслуговуванням існуючих клієнтів

    • Перегляд історії обслуговування клієнта та накопичення різнобічної інформації
    • Складання комерційних пропозицій і відправка клієнтам
    • Планування майбутніх активностей по клієнтам (продовження, збільшення пакетів, контроль якості)
    • Автоматизація обслуговування клієнтів, економія часу менеджерів
    • Обмін замовлень з інтернет-магазинами на базі 1С-Бітрікс
    • Сегментація клієнтів для кращого обслуговування

Послуги компанії "КРАФТ" по впровадженню порталів і CRM-систем Бітрікс24



  • Продаж ліцензії, установка, настройка під Вашу компанію
  • Навчання користувачів: керівників, співробітників, адміністраторів
  • Складання та реалізація поетапного плану впровадження
  • Допомога в первинного завантаження інформації: оргструктури, документів
  • Персоналізація CRM - статуси, поля для всіх об'єктів, налаштування відображення, пошуку, фільтрації
  • Налаштування інтеграції CRM-системи з інтернет-магазинами і обліковою системою
bitrix24_circle.jpg

Наши специалисты помогут развернуть «1С-Битрикс24» и выполнить необходимые настройки и доработки, которые не удалось сделать самостоятельно.

Получить «Битрикс24» БЕСПЛАТНО.

Закажите демонстрацию продукта «1С-Битрикс24» по телефону +38(057) 719-47-51
Замовити Дзвінок