Продукти "UA-Бюджет" - нова лінійка продуктів для комплексної автоматизації бухгалтерського, фінансового і кадрового обліку, розрахунку заробітної плати, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності в установах, які фінансуються з державного, обласного та місцевого бюджетів, і ведуть облік по планом рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі.
Стандартні бухгалтерські звіти - у системі реалізовано набір бухгалтерських звітів бюджетних установ, передбачених наказом Державного казначейства України. Користувачеві надається можливість гнучкого налаштування варіантів формування меморіальних ордерів.
UA-БЮДЖЕТ надає користувачу набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані по залишках, оборотах рахунків та по проводках у найрізноманітніших розрізах. Серед яких оборотно-сальдова відомість, шахова відомість, оборотно-сальдова відомість по рахунку, обороти рахунку, картка рахунку, аналіз рахунку, аналіз субконто, обороти між субконто, зведені проводки, головна книга.
Спеціалізовані звіти - для кожної з підсистем реалізовано власний набір спеціалізованих звітних форм:
• звіти по підсистемах обліку матеріальних цінностей;
• звіти по обліку договорів і фінансування;
• звіти з кадрового обліку;
• звіти по розділу розрахунок заробітної плати;
• спеціалізовані бухгалтерські звіти (Меморіальні ордера, Картки аналітичного обліку, інше).
Розрахунок заробітної плати - готове рішення, в якому враховані вимоги законодавства і реальна практика роботи:
• розрахунок заробітної плати;
• розрахунок грошового забезпечення військовослужбовців і прирівняних до них осіб;
• розрахунок грошового утримання службовців на державній службі;
• розрахунок регламентованих законодавством податків із співробітників і внесків на фонд оплати праці;
• відображення нарахованої зарплати і податків у витратах установи;
• управління грошовими розрахунками з працівниками, включаючи депонування;
• облік кадрів та аналіз кадрового складу;
• автоматизація кадрового діловодства.
Для розрахунку та обліку заробітної плати автоматизована діяльність бухгалтерів-розраховувачів заробітної плати:
• автоматичний розрахунок – від оплати за окладом і різних надбавок до оплати лікарняних і відпусток за середнім заробітком;
• гнучке налаштування нарахувань та утримань.
UA-БЮДЖЕТ забезпечує ведення взаєморозрахунків з працівниками, а також облік витрат на оплату праці у складі витрат установи. Реалізована можливість донарахування зарплати минулих періодів з реєстрацією в поточному періоді, розрахунок міжрозрахункових виплат з урахуванням введених на момент розрахунку даних про відхилення і фактичне відпрацювання співробітників та подальша виплата авансу.
UA-БЮДЖЕТ надає можливості обліку робочого часу, дозволяє, з одного боку, описувати різні графіки роботи, включаючи “ковзаючі”, і реєструвати тільки відхилення від звичайного режиму роботи, а з іншого – реєструвати тільки фактичні дані обліку на підставі заповнених у підрозділах табелів:
• ведуться загальні графіки роботи установи;
• формуються індивідуальні графіки роботи для окремих працівників;
• реєструються первинні документи обліку робочого часу – табелі відпрацьованого часу.
UA-БЮДЖЕТ дозволяє підготувати всі уніфіковані форми з обліку заробітної плати та інші звіти за будь-який розрахунковий період:
• Розрахункові листки;
• Аналітичні розрахункові відомості та зведені звіти про нарахування й утримання;
• Розрахунково-платіжні відомості;
• Платіжні відомості для отримання грошей через касу;
• Довідки про суми середнього заробітку;
• Табель обліку використання робочого часу та розрахунку заробітної плати і т.д.
Результати розрахунків можуть бути також представлені у вигляді аналітичних звітів:
• Аналіз нарахувань співробітникам установ;
• Аналіз стану взаєморозрахунків з працівниками установ та ін.