шифрування та підпис документів електронним цифровим підписом (ЕЦП);
формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»;
перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;
дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;
реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;
обмін податковими документами між контрагентами;
отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
пакетна обробка документів.
Переваги:
розширений комплект регламентованих звітів, порівняно з набором типових звітів в системах автоматизації бізнесу (BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство), з оперативним оновленням;
тісна інтеграція FREDO Звіт з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу дозволяє передавати дані системи автоматизації бізнесу без створення проміжних файлів експорту (заповнення «однією кнопкою»), а також отримувати розшифровки сум показників звітів з систем автоматизації бізнесу;
перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок);
надсилання звітів до державних органів (Державна фіскальна служба, Пенсійний фонд, Державна служба статистики, Фонд соціального страхування та інші державні органи) в будь-який зручний час та отримання квитанцій про доставку звіту за призначенням;
перенесення архівних даних з програми М.Е.Doc;
можливість використання ЕЦП, придбаних раніше, без додаткової оплати;
Ми можемо встановити систему ЛІГА: ЗАКОН у Вашому офісі на тестовий період, протягом якого ви будете працювати з повноцінною, регулярно оновлюваної інформаційно-аналітичною базою даних. Докладніше...