__ACSK_blue.png

Шановні клієнти!

Від 07.11.2018 року кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати ЛИШЕ за умови особистої присутності підписанта.

Звертаємо Вашу увагу на те, що наведені нижче списки документів є обов'язковими для отримання сертифікатів ключів електронного цифрового підпису. Наявність ПОВНОГО КОМПЛЕКТУ перерахованих документів – це обов'язкова вимога чинного законодавства України, а не того чи іншого акредитованого сертифікаційного центру.

На жаль, жоден акредитований сертифікаційний центр України, зокрема АЦСК «Україна», не має права спрощувати процес отримання сертифікатів ключів ЕЦП, скорочуючи затверджений національним законодавством комплект документів.

Просимо поставитися до цього відповідально та з розумінням, оскільки лише за наявності ВСІХ необхідних документів співробітники АЦСК «Україна» мають право видати Вам сертифікати ключів ЕЦП та надати Вам можливість користуватися перевагами електронного документообігу.

Документи, необхідні для отримання КЕП (кваліфікований електронний підпис) або ЕЦП (електронного цифрового підпису)

Документи, необхідні для отримання КЕП (кваліфікований електронний підпис) для юридичних та фізичних осіб, трохи відрізняються:


Перелік документів для юридичних осіб

Якщо термін дії Ваших дійсних сертифікатів електронного підпису ще не закінчився і змін у даних, які є в сертифікатах не відбулось, тоді через сайт ЦСК «Україна» у Вас є можливість автоматично продовжити сертифікати всіх кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг.

Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений нижче перелік документів є ОБОВ'ЯЗКОВИМ для отримання КЕП. Наявність ПОВНОГО КОМПЛЕКТУ перерахованих нижче документів — це обов’язкова вимога чинного законодавства України.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст)

Особи, які оформлюють сертифікати КЕП для юридичної особи, обов’язково повинні мати при собі:

• паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки (оригінал для ознайомлення) або інший документ, що його замінює

Нижченаведені документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом керівника юридичної особи. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.

• Договір про надання довірчих послуг КЕП — в двох примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП

(в паперовому вигляді), — в одному примірнику

• Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР

• Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)

Нижченаведені особисті документи засвідчує тільки власник цих документів. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.

• Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за

наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат

• Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів або інший документ, який його замінює,

наприклад, ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП

• Заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для кожної особи/печатки, на підпис якої отримується сертифікат.

Заявки можуть бути сформовані у програмі M.E.Doc ,у вебсервісі СОТА або на офіційному сайті КНЕДП ЦСК «Україна». Керівник підписує заявку на печатку та заявку на свій підпис, бухгалтер підписує свою заявку і т. д.

• Довіреність — у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи

• Платіжне доручення

• USB-флеш накопичувач або захищений носій

(для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій)

* Документи, що надаються, мають бути засвідчені/підписані однаково. Тобто, якщо виписка з ЄДР засвідчена підписом та печаткою, тоді й усі інші документи щодо підприємства (Договір або КП, накази, довіреність та ін.) мають бути засвідчені підписом та печаткою (паспорт та код ІНН засвідчуються тільки підписом власника). Або ж усі надані документи можуть бути засвідчені тільки підписом.

На початок статті...


Перелік документів для фізичних осіб – підприємців

Особа, яка оформлює сертифікати КЕП, обов’язково повинна мати при собі:

• паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки

(оригінал для ознайомлення) або інший документ, що його замінює

Нижченаведені документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом ФО. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.

• Договір про надання довірчих послуг КЕП - в двох примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), - в одному примірнику

• Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює

1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з адресою останнього місця реєстрації

• Копія довідки про присвоєння ідентифікаційних номерів або інший документ, який його замінює, наприклад, ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП

• Заявки на формування посилених сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді, підписані ФО. Заявки можуть бути сформовані у програмі M.E.Doc, у вебсервісі СОТА або на офіційному сайті КНЕДП ЦСК «Україна».

• Платіжне доручення

• USB-флеш накопичувач або захищений носій

(для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій)

* Документи, що надаються, мають бути засвідчені/підписані однаково. Тобто, якщо виписка з ЄДР засвідчена підписом та печаткою, тоді й усі інші документи щодо підприємства (Договір або КП, накази, довіреність та ін.) мають бути засвідчені підписом та печаткою (паспорт та код ІНН засвідчуються тільки підписом власника). Або ж усі надані документи можуть бути засвідчені тільки підписом.

На початок статті...